fredag 27. april 2012

Nytt prosjekt

Da har jeg avslutta hønepøne-prosjektet mitt
for denne gang.
Nå er det bestemorruter som gjelder,
men litt mer avansert denne gangen.
Bestilte jo en bok av Margareth Hubert,
og der fant jeg en artig, ganske tett
bestemorrute.
 
 
Første dagen heklet jeg 10 stykker!!!
Planen er å hekle maaaaange
og så lage puter,
trekke et par krakker
og kanskje en stol!!!

Helga skal brukes til å avslutte et par oppgaver,
lese litt kunsthistorie,
drikke kaffe med mamma
(gutta er på årets første camp med Berg Bikers )
lære frøkna å strikke
og ferdigstille det blå hekleremse-prosjektet mitt.

GOD HELG!!!


3 kommentarer:

Tina sa...

Flotte bestemorsruter da! Kose deg i helga :)

Marianne Vik Design sa...

Så fine de er! Gleder meg til å se bilder av ferdige prosjekter, enten om det blir puter eller krakker :)

Janet sa...

Takk jenter :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...