mandag 23. april 2012

Kjoleprosjekt 1, 2010

Det er mandagsmorgen og oppgaveskriving-innspurt!!!
Målet er å ha ferdigstilt fire stk til onsdag,
Ligger vel ganske greit ann.
Helga blei ikke så produktiv som planlagt,
(skrivemessig),
men det ble mange hønepøner.
Begynner å føle meg ferdig med dem nå...

Bilder får komme i løpet av en dag eller to.
Tittet i gamle album i går og fant en bildeserie av et kjoleprosjekt.
Jeg har resirkulert heklebrikker tidligere,
her er bildene av skapelsesprossesen bak
kjoleprosjekt 1.

 
 

 

 
 
 

9 kommentarer:

Tilla sa...

Så utrolig stilig og kreativt! Likte ideen veldig godt, kanskje jeg må låne litt av den ;)

Janet sa...

Takk Tilla, det er en artig måte å resirkulere på!

ajende sa...

Gu så flott det var.Jeg lagde meg et teppe av slike brikker.for mange år siden

Janet sa...

Jeg holder også på med et teppe/stor duk i blå og grønntoner, og så har jeg brikker nok til et i rødtoner :)

Michelle L. sa...

Janet, that is just wonderful!!! what a smart idea to lay out the doilies like that!

Janet sa...

Thank you :)

creativejewishmom/sara sa...

Amazing dress, great job! Thanks so very much for sharing on Craft schooling Sunday!

Unknown sa...

Kjempestilig! :) Dette fekk eg òg lyst til å prøve :)

Janet sa...

Det er morro når en setter igang, trenger bittelitt planlegging (nok brikker, fasong, finne riktig tråd til sammenheklingen) - men så er du hekta!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...