torsdag 17. mars 2016

Hysj....

Jeg har lovet meg selv 
- og delvis mannen i mitt liv - 
at jeg ikke skal kjøpe garn før i august... 
Men jeg kjører forbi den lokale garnbutikken hver dag... 
Og man skal jo støtte lokale kjøpmenn! 
Så i dag stoppet jeg, 
bare for å kjøpe orange garn til nebb og føtter på hønepønene... 


Men så var det 30% på favorittfargen fra Dales Heilo...


Og så kom jeg til å tenke på bestemorruteprosjektet mit... 
Der trengtes det litt freshe farger... 


Jeg kan unnskylde meg med at både Fabel og Peer Gynt er til nedsatt pris!
 Det grønne og det blå nøstet fra Drops, Baby Merino, bare datt oppi posen!


Synes jeg gjorde et kupp da jeg fikk med meg alt hjem for 358 kroner :) 
Lyst til å la deg friste? Stikk innom da vel!



Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...