søndag 23. august 2015

Overraskelse

Da blir det spennende å se
-oppgradering av utstyr (les ny pc)
Får håpe det hjelper litt,
har blitt mye testing, sletting og ny testing
i det siste
Ingenting har funket!!!!
Frustrasjonen tok overhånd
og jeg hadde tnkt å gi opp.
Men plutselig var kjæresten veldig opptatt
av at bloggen min skulle overleve?
Jeg kan ikke skryte av at han har vært
den mest interesserte tidligere...
Bitene falt på plass på fredag :)
Da var det avduking av denne!!!!



Min helt egen firmasykkel!!!!
Snille, snille kjæresten!!!
Han hadde bestilt logoer med nettadressen min
- og da måtte jo bloggen fungere :)







2 kommentarer:

Edny sine puslerier sa...

Så hyggelig og kjekt! Det var snilt og kreativt, og jeg er veldig glad for at bloggen din består i alle fall;)

Janet sa...

Åååå 1000takk :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...