tirsdag 8. januar 2013

40års gave

40års dagen min kom og gikk
og jeg er like hel!
Jeg fikk en kjempe overraskelse
i posten fra Kristiansand...
Har jo bursdag i desember
og tenkte automatisk at det var julegaver til ungene.
Det var det også
MEN den største var til meg!!!
Flinke, kreative "lillesøster" Tonje
hadde sydd piknikkteppe til meg.
Det er helt fantastisk!



Teppet er sydd sammen av en haug med kvadrater i "mine" farger;
 grønt, orange og lilla...
Og en koselig påminning om den store dagen i det ene hjørnet!



Det er foret,
baksiden er beige med hvite prikker,
i et helt stykke.
Ikke nok med at forsiden består av
"hundrevis" av lapper,
det er også delt i en grønn og en orange side.
Så når jeg bretter det kan jeg få tre tepper...
1000takk søteste Tonje,
jeg er glad i deg <3


Er heldig å ha flere kreative venninner,
flere bilder kommer senere :)



2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var bare herlig :) heldig du er!

Ronja

Edny sine puslerier sa...

Så flott og personlig gave;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...