onsdag 15. august 2012

9000!!!!

Artig å se at det har vært 9000 sidevisninger
 her hos meg :)
Jeg vet at noen har så mange visninger
(og gjerne fler) hver dag,
men blant de 1000vis av hobbybloggene som er der ute
er jeg ydmyk og takknemmelig for hver en av dere som titter innom meg!

For å feire har jeg endelig fått tatt bilder av det avlange pute-prosjektet mitt.
 
 
 
Kanskje jeg må tenke på en slags markering når jeg passer 10 000 sidevisninger, eller skal jeg ta det på 50 følgere, eller skal jeg gjøre det på begge deler, eller, eller, eller....?


3 kommentarer:

Marianne Vik Design sa...

Gratulerer med mange visninger! Det er kjempestas å vite at det er noen innom å titter på ;o) Jeg er også veldig så takknemlig over hver eneste visning, og setter stor pris på både besøkende og kommentarer. Blir spennende å se hva du gjør ved det store runde 10 000, hehe.

Tina sa...

Gratulerer, synes ikke det er lenge siden du runda 5000 visninger og jeg fikk meg en fin hønepøne :) Gøy er det i alle fall å følge bloggen din :)

Janet sa...

Takk jenter! litt sånn pause-i-hverdagen dette å blogge :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...