søndag 25. mars 2012

Helgens kupp...

Mellom vindusvask og kjøkkenbygging tok jeg med meg mamma på bruktbutikk-runde i Sarpsborg og Fredrikstad - og jeg gjorde selvfølgelig et par kupp!!!
En stor rød klokke til å ha i gangen, har helt glemt å sjekke om den virker...
En krakk med brodert trekk - planen er å hekle et nytt!

Det broderte trekket er helt og fint og jeg må ta vare på det. Kanskje jeg kan oppgradere det til en stor soffapute? Iansett det må vaskes først!
Videre plukket jeg med meg to små stål heklenåler og en liten pose med glassperler til hønepønene mine.


Rasket også med meg to poser med ulltråd. Det viste seg å være tråd og mønster til gamle broderier. I den første var det også en bit med linstoff.



I den andre posen var det litt tykkere ulltråd i skarpere farger + en liten bonuspose!!! Sånn liker jeg!!!



Tråden i bonus-posen var tynnere igjen, men kjenner jeg meg sjøl rett så får jeg brukt opp alt!!!

Mamma hadde med en gammel, høy kurv vase med glitterstå nedover. Jeg har plassert den på trappa med bjørkekvister i, et perfekt sted å henge opp hønepønene mine - bilde kommer i morgen.

LK spurte pent om han kunne få med noe av kunsten min på skolen i morgen. De har om Edvard Munch og han har tydeligvis meldt seg frivillig til å ta med eksempler "fordi du er jo like flink mamma, og jeg er stolt av det du lager" er det rart jeg elsker han? Så nå må eksamensoppgavene mine ned av veggen, hønepønene + oppvaskklut i pose. Da han avsluttet med å spørre "kan jeg få en å gi til Anne Marit, jeg tror hun vil bli glad?", rant det litt over i øyekroken...

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...