tirsdag 24. januar 2012

Løkpølsetråd

Sitter egentlig og skriver en oppgave om den eksistensielle friheten,
sosiale normer og inderterminisme...
Bare bittelittegranne tørt -
og veldig, veldig spennende!!!
Men innemellom bare streiker hodet og jeg
må ha kaffe og luft.
Kaffen er i koppen, vinduet åpent
 og jeg lar tankene sveve.
(passer jo bra i filosfiens verden, hi hi hi).

I går klipte jeg opp alle løkstrømpene og
sjokolade-gullpenge-nett som jeg har samlet på.


Det ble litt sånn kjekt å ha....
Er ferdig med kjøkkenkluter for en stund nå og
det frister ikke så mye å hekle gryteskrubber...
Du kan forresten vinne en kjøkkenklut ved å delta her

Sånn, da var pausen over, tilbake til studiene-
wish me luck!!!


2 kommentarer:

Annelive sa...

Hehe, kjente meg igjen her;-)Ble selv utrolig snakkesprengt når jeg satt med oppgaver eller leste til eksamen. Ønsker deg lykke til, tvitvi.
Annelive

Janet sa...

1000takk :) til og med vaskekjelleren er et alright sted...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...