tirsdag 23. februar 2016

UFO - hekleremse duk

Det er mandag i vinterferien, gjengen min sover og jeg sitter her aleine med kaffekoppen og heklekroken.


Vi har hjemmeferie... Jeg synes det er godt noen ganger! Vi er heldige og har mange flotte turområder rett utenfor døra - og bikkja må jo på tur. Ungene får tid til å senke skuldrene og til og med kjede seg litt, OG det gir rom til at vi kan gjøre ting sammen. Hverdagen er full av skole, jobb og 'burdeburde'... Jeg setter pris på den gode samtalen og en kopp kakao laget av junior, at frøkna hiver seg med på tirsdagsringen til Husflidslaget og at gubben og jeg får ferdigstilt enda et prosjekt på huset :) Skal jobbe noen dager seinere i uka, men på lørdag blir det tur til Hennie Onstad senteret med mamma og frøkna. 


Her er evighetsprosjektet mitt!
Nok en hekleremse duk...
I gult, hvitt, rosa, orange, lilla og rødt
denne gangen.
Den forrige prosjektet var blått og grønt.


Her også gjør jeg et greit innhogg i garnlagret
men det tar tid....
Jeg synes resultatet blir ganske artig,
og remsene kan hekles mens jeg leser pensum
- og det er absolutt et pluss!!!


Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...