onsdag 25. september 2013

Geriljastrikking/en heklers bekjennelse...

Jeg tror jeg er positiv
til Ringnes skulpturpark-prosjekt.
Har egentlig ikke
tenkt så mye over det...
Men jeg gleder meg til
å ta en tur til Ekeberg
for å titte!!!

Noen er tydeligvis 
veldig i mot parken
- ganske artig at de velger å strikke inn trærne
i protest!
For meg blir det en ekstra grunn
for å ta turen dit...
Vet ikke helt om det var det
 som var tanken bak?

 Se innslaget her NRK Nasjonalgalleriet

Jeg har også prøvd meg som geriljahekler...


Tidlig vår i Drøbak, Thorkildstranda

En blomsterhilsen på Golsfjellet

Stolpevarmere i Kristiansand, Sandefjord

og Skjærviken...

Bropynt i Australia og Fredrikstad.

Okkupasjon av friområdet på Høgskolen i Halden...

Og en sliten trevarmer på morelltreet
i hagen...
Tror FRYD må ut å spre litt
farge&varme snart!


1 kommentar:

Unknown sa...

Hipp hurra for FRYD! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...