onsdag 10. juli 2013

Byttehandel...

Opp gjennom tidene
har det blitt noen byttehandler...
Best var nok et par bestemor-baby-tøfler
mot en soffa og en puff
(riktignok gratisannonse på finn.no,
men vi møtte en nybakt pappa utenfor sykehuset
da vi skulle hente puffen
- ungen kom litt fortere enn planlagt -
og da må man jo ha med en barselgave!)
De samme tøflene ble også byttet mot 
to vakre garnnøster.
(hmmm... finner ingen bilder av tøflene...)


Skilpadda Truls ble byttet mot
et heklet sykkelsetetrekk.


Og nå sist byttet jeg en softkurv 
mot en stabel med klær
- 1000takk Ellen!


Og så lagde jeg en litt mindre i samme fargene
som jeg ga til Hilde
- fordi jeg fikk denne boka.
Hilde skulle jo ikke ha noen ting for den,
men en bestemorrutepottsekjuler ble det!


Jeg har helt sikkert byttet mer,
men kommer ikke på det akkurat nå...
(får skylde på uvenetet sommervarme)




Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...