tirsdag 9. april 2013

Inspirasjon - Puff

Disse havner avgjort på

to-do-lista!

4 kommentarer:

Mitt lille roterom sa...

Hei!
Lagt meg til som følger på din herlige blogg!
Her var det masse inspirasjon å hente :)
Og "frukten" i innlegget her var bare skjønn! Ser dem for meg ifarger jeg da ;)
Klem!!

Janet sa...

Velkommen Ann Elisabeth :)
Jeg falt pladask for disse frukt-puffene jeg også!

Unknown sa...

På mi òg :)
Eg har lenge hatt det i tankane om å hekle gigantisk frukt :) Når tida ein gong strekk til.. ;)
No er det jo boka, boka, boka som må få all ekstra merksemd når eg innimellom får tid til anna enn jobb og kids :)

Janet sa...

Døgnet har ikke nok timer! Når jeg blir president så skal døgnet utvides med 6 timer daglig - til kreative gjøremål ;)
Gleder meg til boka!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...