tirsdag 8. mai 2012

Snille Anne... / Puteprosjekt 1

Snille, snille Anne ryddet i garnkurven sin,
overskuddet fikk jeg!
***LYKKE***
 
 

Puteprosjektet mitt har godt av sånne tilskudd!!!
Jeg nærmer meg slutten på den første nå,
den går i beige,offwhite, brun og lilla.
En fra Janet skal stå på stand med
og da håper jeg å ha ferdig 3-4 slike puter.

Dette er utgangspunktet,
ikke så veldig sprek...

Heklet to sider,
hvem som er foran og hvem som er bak
kan en bestemme selv!!!
Den ene siden er striper i forskjellige farger
og forskjellige hekleteknikker.
Den andre siden er satt sammen av
en litt annerledes type bestemorruter. 
 

Holder på å montere nå
og det ser ganske så bra ut!
Har allerede begynt på en ny...
(hi hi hi, klarer jo ikke å vente)
Den blir i rosa, beige, offwhite og grå.



Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...