mandag 19. mars 2012

En ny dille!

Ti små hønepøner med dobbel blomst, nå mangler bare perlesnoren. Disse skal være enkle med en løkke på toppen sånn at de kan henges på grener ol.
(De er resultatet av haugen med duppeditter som jeg blogga i går...)

Jeg bruker opp dukene med broderingstråd som jeg har hatt liggende i årevis. Noen stumper er nok for korte til å bruke på hønene, vurder om jeg skal lage opp en haug med små blomster som kan brukes til scrapping, eller om jeg skal hekle de sammen til nok et multifarget prosjekt...
Hønepønene skal være med meg på markedet i Drøbak,
kanskje noen blir lagt ut hos En fra Janet også.

2 kommentarer:

Milleshage sa...

Oj så fin hønepynt. Passer flott til påskeriset..

Janet sa...

Takk for det :) har så vidt begynt å pynte de med perler, bilder kommer snart.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...