torsdag 29. desember 2011

Juletradisjoner 1

Inspirert av mitt eget innlegg om juletradisjoner tok jeg med meg kamraet mitt og knipset litt i stua. Enkelte ting må frem hvert år for at det skal bli jul. Vi har en salig mix av nytt og gamelt, kjøpt, arvet og hjemmelaget.
I vinduskarmen står en samling av "barnehage-nisser" som ungene har laget i barnehagen med mer eller mindere hjelp av barnehagepersonalet.
På juletreet må det være glitter, norske flagg og hjemmelagde julelenker sammen med annen juletepynt som har samlet seg gjennom årene.
Glitterkulene lagde LK i barnehagen da han var to år.
IM elsker å lage julekuver og julelenker...

Nissefar i stigen er arv etter mormor og beste i Drøbak.
Ett år til jul fikk vi mange flotte julehjeter av niesa vår, de må på plass på treet!
I år fikk jeg denne nydelige glassengelen av en god venn, den må nok også opp på treet i årene som kommer!




Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...