torsdag 17. november 2011

Minner fra 80-tallet

På 80-tallet hadde jeg ca 100 tynne armringer rundt hvert håndledd, det skranglet og bråket og var ganske så upraktisk!
Men hva gjorde vi ikke for å ligne på Madonna?
Trenden dukket opp igjen for noen år tilbake og fylt med nostalgi ble håndleddene tyngre og tyngre...
Det tok ikke så veldig lang tid før jeg kom på hvorfor jeg tok de av noen tiår tidligere!!!
Og etter det har de bare skapt kaos i smykkeskuffen...
Etter en titterunde i bloggeverden så jeg noen som hadde lagd små, søte rammer av armringene - dette måtte jeg selvfølgelig prøve!!!


Så langt alt greit...
Men jeg finner ikke tilbake til bloggen hvor jeg plukket opp idèen og "problemet" er hvordan feste et bilde bak uten å lime det fast? Eller er det meningen å lime det fast?
Må prøve meg litt frem...
Finner jeg ut av det så legger jeg de ut på Epla!
 

4 kommentarer:

Hilde sa...

Hei Janet! Så fin blogg du har! :) Du får et lodd om du legger me gi bloggrullen ja.. så da har du to lodd på begge giveaways ;) Det krever jo selvfølgelig at bloggen min blir i bloggrullen ;)
Krysser fingrene for deg!

Janet sa...

Heisann. Har hatt deg i bloggrullen lenge jeg og har ingen planer om å fhærne deg ;) Krysser fingrene for meg jeg også, likte den termosen...

Lee Ann sa...

These crocheted rings look interesting!
What kind of rings are you crocheting around? Thanks. :) :)

_______
Lee Ann

My new blog: Crochetgottaloveit
*********
My website: Crochet...Gotta Love It!

Janet sa...

Lee Ann
They are low-cost armrings bought in multipacks at H&M....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...