søndag 8. januar 2012

Flotte bursdagsgaver

Som nevnt var det bursdag i huset i går
og hun fikk mange flotte bursdagsgaver.
I dag har hun sittet i timesvis og sydd vesker...




Suverent sysett for en nybegynner, 100% mestring og motivasjonen er på topp!!!
Hun fikk også noen fantastisk nydelige puter av to klassevenniner. De har lagd dem selv og de er akkurat passe skakke og sjarmerende!

Og etter en lang og innholdsrik bursdagshelg er det godt å finne puta... 
Med dette ønsker jeg dere en god kveld og en inspirerende ukestart!



lørdag 7. januar 2012

Frøkna blir 7 år

I dag feiret vi frøkna med selskap og kake.
Hun ville feire hjemme med og de ble en fin gjeng på 19 stykker!!!
Heldigvis har vi et supert laaaangbord og snille naboer med mange stoler...
Som tidligere nevnt er ofte det enkle helt supert.
I går hadde vi bursdags-dugnad og klipte hodene av modellene i en H&M-katalog.
Disse limte vi på papirduken på langbordet,
og ellers pyntet vi med fargeblyanter og tusj!
Dette resulterte i en alternativ Top Model bursdag,
ungene satt drøye halv timen ved bordet og koste seg!









fredag 6. januar 2012

Min forside på EPLA

I dag er det jeg som har laget forside forslaget på EPLA!!!!
Titt innom og se mine favoritter i
rosa og turkis!!!

Ikke glem å titte innom salget!

torsdag 5. januar 2012

Ikke mange igjen...

SALG
Ikke mange skjerf igjen nå...
NÅ 150.- FØR 300.-
Lange smykkeskjerf, kan brukes både ute og inne!

onsdag 4. januar 2012

Endelig ferdig...

Da er heklebrikke-gjenbruk-duken endelig ferdig, den ble riktig så søt synes jeg. Morro å skape noe nytt av noe gammelt, det er jo ikke så mange som bruker heklebrikkene på bordet lengre... Nå dukker de opp som kjeramikkformer, veggbilder og som aplikasjonspynt. Men her er altså mitt bidrag :)









Det har vært et artig prosjekt og jeg har flere heklebrikker som jeg skal sette sammen.
Juleferien er over og pensumbøkene roper, men jeg sliter litt med motivasjonen... Må finne den gyldne middelvei mellom studier, heklerier og jobb - men det er enklest å velge det som er artigest!!!
Akkurat nå er det bestemorrute-oppvaskkluter som er i produksjonen og planene om et heklekurs (må prøves ut først).
Denne duken kan finner du igjen hos En fra Janet hos EPLA (se sidefeltet) og der kommer også oppvaskklutene mine etterhvert.


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...